Saturday, January 7, 2023

4. Apa itu MAA, Apa itu Orodesign..?

بِسْــــــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ


➡ MAA adalah satu-satunya kilang emas milik bumiputera Islam yang mengeluarkan pelbagai jenis emas daripada goldbar, dinar, syiling emas sehinggalah kepada barang kemas.

➡ Orodesign pula adalah 1 program di bawah MAA PRECIOUS METALS (kilang) yang di wujudkan untuk melahirkan seramai mungkin orang2 Islam di luar sana yang celik emas dan berjaya dalam perniagaan emas.




➡ Bermodalkan cuma serendah RM399 sekali seumur hidup, (mendaftarkan diri sebagai dealer sah Orodesign), setiap daripada kita mampu memiliki sebuah kedai emas online dengan stok emas 20kg sehari sedia di jual di hujung jari. Jimat sewa kedai, bayar upah pekerja dan belanja2 lain. Kedai emas ini boleh diwarisi kepada anak cucu kita.

➡ Misi dan visi program Orodesign ini adalah untuk melahirkan seramai mungkin usahawan emas Islam yang berjaya dan meramaikan pembayar zakat emas agar ekonomi umat Islam kita lebih kuat dan mantap.

*Apa jenis perniagaan yang di tawarkan dalam program Orodesign ni?*

➡ Jualan emas secara online. Stok tersedia di dalam katalog online seperti rantai tangan, rantai leher, cincin & pelbagai lagi barang kemas yang ada sentiasa tersedia untuk di jual. view.orodesign.biz

Pada yang tak minat berniaga boleh sahaja beli dan pakai sendiri. 1family nikmati harga kilang sampai bila2, selagi kilang beroperasi.

➡ Selain daripada tu, kilang juga membuka peluang dan mengajar setiap daripada ahli2nya membeli emas2 terpakai sebagai salah satu sumber pendapatan dalam perniagaan ini. Emas patah, rosak, putus semuanya boleh menjadi sumber pendapatan lumayan dan ini boleh menjadi pendapatan harian.

➡ Jikalau sebelum ini, kita pernah mendengar atau ternampak iklan membeli surat pajak kali ini, setiap ahli di Orodesign akan diajar bagaimana cara belian surat pajak, tebus emas yang juga jana income sangat2 lumayan. Tambah2 pada mereka yang mempunyai modal. Surat pajak ni kalau rajin boleh jadi pendapatan harian yang sangat lumayan. Hasil dari barang yang ditebus tadi boleh jana 2 income. Yang dah tak elok rupanya boleh jual terus pada kilang dan yang masih cantik boleh jual sebagai used😉😉

❌❌ *Ini BUKAN MLM ya*🙅🏻‍♂️
✅✅ HANYA trading (jual-beli emas) semata - mata.👨🏻‍💼








AFNAGold

Dealer Sah Orodesign

view.orodesign.biz

Whatsapp 018-4739574



No comments:

Post a Comment

MAA Precious Metal Sdn. Bhd.. Syarikat Siapa ? Jom Kenal !

بِسْــــــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ Salam Perkenalan Dari MAA Precious Metal Sdn. Bhd.  Pengenalan kepada SYARIKAT MAA PR...